Att man är så dum mot sig själv!

har varit lite dålig med mat och träning de senaste veckorna... några dagar i december har varit bra, andra dåliga. Det sämsta är att jag mått mindre bra, och blivit sämre av att träna. Och utan träning äter jag dålig. Har försökt välja bra alternativ men vissa dagar så har det blivit mindre bra. Och så illa jag mått. Vilket gör att jag äter mer fel. Att jag inte lär mig! Blir inget mjukt bröd och rejält med nedskärning på kolisar, inga söta saker. Så mår jag så mycket bättre! Ska försöka våga mig på ett pass i gymet, för jag lär ju ändå inte köra hem förrän senare på kvällen.... Nu är jag TRÖTT så nu är det nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej!

Ja...det är svårt att komma till någon balans i det hela... :-) I november visste vi vad vi gjorde! Men nu... Mitt mål är att försöka äta så `bra´ som det är möjligt under veckorna, och sedan unna mig något godare på helgen!

Nu är det bara så svårt att hålla sig det det just under dec mån...med allt gott som hör julen till ;-)

Men vi kan ju! det har vi bevisat för oss själva!! nu ska vi bara våga lite på oss själva också! ;-)



Tack snälla du för din röst!!! Den värmer mycket!!

Det är svårt att rösta tycker jag...alla har ju så olika förutsättningar! Och alla har ju gjort grymma resultat just för sina mått mätt!!

Men tack snälla fina du!!! :-)



Önskar dig en super trevlig jul och allt gott som hör den till ;-)

Ibland måste man få unna sig av livets goda!

KRAM

2011-12-20 @ 09:35:50
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0