Dålig bloggare

Hej där ute! Hoppas ni är några som läser. Har varit väldigt dålig på blogga senaste månaden.
Jobbet försvann, och allt blev upp och ner. Men saker är till för lösas! Nytt jobb på G och PT kursens tentor är avklarade! :) Är sååååå glad!
På kost fronten följer jag ett super schema, 1700 kcal per dag. Var lite slavig andra veckan, sist jag vägde mig hade jag iaf gått ner det jag gott upp. Har inte varit hemma på en vecka, så jag vet faktiskt inte vad jag väger. Men jag håller mig till schemat, några måltider blir utbytta men försöker hålla mig till mina kcal. Hoppas vågen visar minus när jag kommer hem iaf :)
Träningen rullar på. Styrka på gymet, sprungit en del nu i veckan och förra veckan blev det 30 min pass på spinningcykel på morgonen. Grymt skönt! Idag blir det en tur till ett "nytt" gym (för mig) som har jubileum, dvs att jag kan testa och träna gratis. Perfekt!
Lovar att bli bättre bloggare, för insperation för er (förhoppningsvis!)
kommentera gärna! :)
Bild: har blivit en del kilometer i benen!  Och fler ska det bli, laddar för Göteborgsvarvet nu!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Nu bor jag i de djupa skogarna i Småland, i en liten stad som heter Vetlanda :)

2012-02-23 @ 12:37:53
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0