En klapp på axeln...

.. på mig själv!
Full storm ute, jag var sur över en krånglande a-kassa.... och så började solen skina (fortfarande storm) och jag gav mig ut på en löparrunda. 4 km, 2 km uppvärmning, ca 1,5 km intervall mellan snöstolparna. Längde på stegen, ökade farten. Och mellan varannan så lugnade jag ner med jogg. De satt nog med ca 100-200 m avståd. Flåset ökade, det var jobbigt. MEN SÅ SKÖNT!
Nu blir det mellanmål och jag känner mig så mycket piggare, gladare och bättre!
- den bästa träningen är den som blir av....

Helt klart måste man ju leva som man lär som Personlig Tränare. Det är ju en motivationshöjare för mig själv med, alla lära mig mer, och även testa saker själv!
mmm.. mellanmål!!! Nyttig pizza!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaha, är du PT? :D Det har jag nog missat! Vad kul!



SV: Ja, jag förstår inte heller att man aldrig lär sig, men det är ju sååå gott ;) Hihi.

2012-03-08 @ 09:54:12
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0