Lite sömn till tack!

Vaknar 4.40 av att gubben ska upp och jobba. Jag kan ju med gott samvete ligga och götta mig till 7-halv åtta. Men tror ni jag kan somna om? Nääää
Efter en timmes försök fick jag fiska upp datorn. Alldeles för mycket tankar i huvudet om jobb, träning och allt annat. Vilket kaos. Drömt en massa. Men konstigt nog känner jag mig ganska pigg. Men så skönt det hade varit att sova lite till... Får väl ta mig lite sovmorgon... Fast då kommer jag väl vara för hungrig för att sova. Det kurrar redan i magen...
soluppgången häromdagen från sovrumsfönstret.. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nä, Vetlanda är inte så stort :) Bor du i jkpg, eller vart bor du? :)

2012-02-24 @ 08:34:05
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0