Hänt en del sen sist...

oj. Ja, blogga var inte nått som jag kunde göra varje dag haha. Men våren har varit upp och ner. Hopp och förtvivlan. Glädje och sorg. Men man får reflektera, gå vidare och göra något bra av det.
Bloggar ja... Har några få bloggar jag följer och tycker det är riktigt kul att få insperation.
Det kan behövas. Igår var det 100 dagar till Lidingöloppet. Ganska många. Men 3 mil, det behöver man nog träna en del till! 100 dagar, och så hade jag tänkt mig vara 10 kilo lättare med. Det blir nog svårare. Men det SKA gå!!!
Det jobbiga är att det kommit mycket ivägen, varit mycket konstiga tider och svårt att hitta vettig mat. Men det kommer alltid fler dagar man kan göra bättre. Igen katastrof, hållt vikten i 2 veckor iaf.
Nya tag igen. Men imorgon blir det lite jordgubbstårta och allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0